A Pro+ Tamir Servisi
Bizi diğerlerinden ayıran detay , Projenize gösterdiğimiz özen ve bunun sonucunda elde ettiğimiz başarı hikayesidir.
Ön Danışma Süreci
Teknik Destek uzmanlarımız ile iletişim kurmanız sonrasında cihazınızın onarım ve servis aşamasının başlangıcına karar verilme aşaması başlar.
Bu sayede ekipmanlarınızın servisimizde onarım süreçleri hakkında ön bilgilendirme alırsınız. Ekipmanlarınız yerinde ekipman desteği ile mi yoksa servisimize gelmesi mi gerektiği belirlenir.


Yetkili Servis ve Süreç adımları
Tarafımıza ulaştırılan ekipmanınız yetkili danışmanımız tarafından gerekli incelemelere tabi tutularak arıza durum raporu oluşturulur.
Cihazınızın Garanti durumu kontrol dilerek tarafınıza tamir süresi ve ücreti belirlenerek onarım süreci başlatılır.Deneyimli ekibimiz ile hızlı ve profesyonel bir onarım ve sorun çözüm aşaması başlamış olur.
Profesyonel Sahne Işık Tasarımları
A Pro+ Tamir Servisi
A Pro+ bir Tamir hizmeti ile cihazınız üretici standartlarına göre onarımı başlar ve en kısa sürede cihazınızla ilgili yedek parça ve onarım süreci tamamlanır.
Tarafımızdan onarımları sağlanan ürünleriniz üretici parça garantisi haricinde tamiri yapılan parça ve işçilik için 90 günlük garanti kapsamımıza dahil olursunuz.


Test / Deneme Süreçleri
Tamiri sağlanan ekipmanlarınız size gönderilmeden önce kapsamlı bir şekilde test sürecine sokulur.
Firmamız satış ve dağıtımını yapmakta olduğu markaların üretici destekli servis ve onarım hizmetlerini sağlamaktadır.Sistemlerinizin sorunsuz çalışmasını sağlamak için benzersiz uzmanlığımızı ve müşteri desteğimizi tercih edin.
Profesyonel Otomasyon Tasarımları
Ürün Teslimi ve Memnuniyet
Servis olarak amacımız bozulan veya hasar gören cihazınızın en hızlı şekilde onarılıp tarafınıza ulaştırılmasıdır.
Tamiri yapılan ürünlerinizin güvenli bir şekilde teslim alabilir veya tarafınıza ulaştırılmasını sağlayabiliriz. Amacımız sistemlerinizde ki sorunun verimli bir şekilde çözülmesini, kesinti süresinin en aza indirilmesini ve operasyonlarınızın sorunsuz çalışmasını sağlamaktır.

Sık Sorulan Sorular
Garantili ürünlerin kargo ulaşım masraflarını karşılıyormusunuz?
Projenizde kurulumu yapılacan ürünlerin arızalanması durumunda tüm ulaşım masrafları size aittir. Ürünlerin kontrol sonrasında Garanti kapsamlı arıza durumunda ücretsiz onarımı tarafımızdan yapılmaktadır.
Arızalı ürünlerin onarım süresi nedir?
Teknik Servisimize ulaşan ürünleriniz için en kısa süre içerisinde arıza tespit yapılır.Cihazınızın arıza durumuna göre onarımmı yoksa parça değişikliğimi yapılacağı belirlenir.Yedek parça stok durumuna göre gerekli onarım işlemleri yapılır.Bazı yedek parçalar servisimizde bulunmadığında temini 4-6 hafta sürebilmektedir.
Onarım süresi sonrası Garanti veriyormusunuz?
Tamiri tarafımızdan sağlanan ürünler için 6 ay firma garantisi vermekteyiz.Ayrıca değişikliği yapılan orjinal parçalarınız üretici garanti kapsamında 1 yıl garanti dahilindedir.